• 1403/02/20 - 12:28
  • تعداد بازدید : 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر

دکتر علی کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان متن پیام به این شرح است :

 

میلاد پر نور و سرور کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(ع) به ویژه خواهران شاغل در دامپزشکی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج پایان می یابد یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است.

 

 این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

 

 بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل های آینده گام بر می دارند.

اینجانب با تبریک مجدد این میلاد فرخنده و آرزوی تندرستی و شادکامی برای مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی، از درگاه ایزدمنان برای همگان توفیق معرفت اهل بیت «سلام الله علیها» و بهره مندی از شفاعت این گوهر گرانقدر هدایت و سعادت را مسئلت دارم.

علی کاووسی

مدیر کل دامپزشکی استان گلستان*

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار اصلی,همایش,اخبار شهرستان ها,اخبار شهرستان گرگان,اخبار شهرستان گنبد کاووس,اخبار شهرستان ترکمن,اخبار شهرستان بندرگز,اخبار شهرستان کردکوی,اخبار شهرستان آق قلا,اخبار شهرستان علی آباد کتول,اخبار شهرستان رامیان,اخبار شهرستان آزادشهر,اخبار شهرستان گمیشان,اخبار شهرستان کلاله,اخبار شهرستان گالیکش,اخبار شهرستان مینودشت,اخبار شهرستان مراوه تپه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 319090
کلمات کلیدی
adminadmin روابط عمومی

adminadmin روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه